niedziela, 2 sierpnia 2015

Inne oblicze piękna

Obiecałam pokazać pamiątki, które przywiozłam z wakacji...
hihihi
Obawiam się jednak, że nie takich pięknotek się spodziewaliście.
Ale z drugiej strony,
 skoro odpoczywałam z dala od ludzi i zgiełku,
tam gdzie wieś spokojna..., 
to i pamiątki takie, że te miejsca będą mi przypominać.



O tym, ze widzę piękno w starych przedmiotach, 
stali bywalcy bloga, chyba dobrze wiedzą.
Lubię takim przedmiotom z duszą, dać drugą szansę.
Często wykorzystuję je w nietypowy sposób.






Można zerknąć również na moje zeszłoroczne aranżacje.
 Kolor rdzy uwielbiam i uważam, że jest doskonałym tłem,
na którym pięknie prezentują się rośliny.


Złomkowe dekoracje stoją m.in. przed wejściem
do budynku gospodarczego.
On też jest, jak widać ihihi przedmiotem z duszą.
Pasują więc do siebie idealnie :)










Dzięki tegorocznym zdobyczom moja kolekcja 
przedmiotów pięknych inaczej
znacznie się powiększyła :)
Dobrze, że mam wyrozumiałego męża,
który godzi się na to, aby te złomki podróżowały razem z nami.
Śmiejemy się, że gdyby policja zatrzymała nas do kontroli,
to pewnie dopytywaliby się,
 czy może  w naszych stronach złom jest dużo droższy... ihihi.
Bo jaki inny sens jest wieźć to żelastwo przez pół Polski?

A no taki, że w nim ukryte jest piękno :) 
Ja je widzę, a Wy ?








 Tu jeszcze kolekcja narzędzi dawnych w towarzystwie pięknych maczków, które wyrosły z nasionek Maszki



 Dacie wiarę, że choć starałam się bardzo,
 to nie udało mi się zaprezentować wszystkiego ?
Czyli ciąg dalszy nastąpi :)


17 komentarzy:

  1. fotogeniczna ta rdza baaaaardzo :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Cały czas powtarzam, że ma w sobie to coś :)))

      Usuń
  2. Też mam słabość do starych i zardzewiałych przedmiotów i doskonale rozumiem i widzę ukryte w nich piękno to piękno czasu i historii:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiałam właśnie jak u Ciebie pięknie, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. o tak uwielbiam takie złomki:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie ja jedna jestem miłośniczką złomków hihihi...

      Usuń
  4. Piękne jest to co pokazałaś !!! Uwielbiam takie rzeczy z duszą, jedyną niepowtarzalną, myślę że żadna kupiona pamiątka nie dorówna tym co przywiozłaś:) SUPER, piękne aranżacje:)
    P.S. Czyżbyś mieszkała w Krakowie, albo okolicach?
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy 65 kilometrów to jeszcze można powiedzieć, że to okolice?
      Cieszę się, że podobają Ci się moje aranżacje :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Jest taki wiersz Staffa: poezja starych studni, zepsutych zegarów:) Jest w tych starociach poezja, Ivonko, a Ty ją umiesz wydobyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękno rdzy widzę i podziwiam, całkowicie Cię rozumiem, piękne aranżacje.
    Pozdrawiam gorąco.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to sobie powzdychałam, bo takie przedmioty uwielbiam, zresztą wiesz.
    Pięknie się prezentują kwiaty w aranżacjach złomowych :)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo klimatyczne, a te kaktusiki w bucie świetne ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. W bali i kance na mleko widzę potencjał...ale Ty mi oczu starociami nie mydl, jak u Ciebie takie fajne domki dla owadów ;)
    Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jedna osoba by się dziwiła co widzisz w tych rzeczach:) A one są urocze. Umiesz pokazać ich piękno w Swoich aranżacjach, to dar:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ocynkowane balie, konewki itd...świetnie wyeksponowane, ale przede wszystkim smaczku dodaja kwiaty, które posadziłąś w tych naczyniach i z wielkim wyczuciem smaku wszystko rozmieściłaś....na kilku zdjęciach masz bańke na mleko okropnie przyrdzewiałą...mam taka samą Iwonko i cały czas mysle, czy jej nie przemalować, bo narazie jej nie wystawiam...a u Ciebie prezentuje sie znakomicie. Wszystko podoba mi sie strasznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje klimaty:) Kocham taki styl i takie fotki. Bosko to wygląda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam słabość do staroci...
    Te stare sprzęty super zaaranżowałaś w ogrodzie.Lubię takie klimaty... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...