piątek, 3 lutego 2017

Miau, miau

Jakiś czas temu, szukając pomysłów na świąteczne prezenty,
trafiłam na świetne, sweterkowe koty.
Wpadły mi w oko, zaświerzbiły w ręce
i rach ciach sweterek  zamienił się 
Potem powstało jeszcze kilka sweterkowców.
Później nastąpiła przerwa.
Ale, stało się ... złapałam bakcyla,
me czujne oko wypatrywało
sweterków, w których ukryte były kociska ;)
Uzbierała się spora kolekcja
i przyszła pora aby towarzystwo ujrzało światło dzienne.
 







 Uprzedzam ...
właśnie ciach, ciach sweterki,
będą kolejne sweterkowce :)

 


7 komentarzy:

  1. Świetne , aż się uśmiechnęłam na ich widok :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jakie milusie! Świetny pomysł na kotki sweterkowce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne mruczki :)
    Uściski weekendowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są super. Też myślę o uszyciu takiego. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. a niech będzie i cała gromada, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalne sweterkowce! Urocze:)
    Pozdrawiam, uśmiechy przesyłam i życzę pięknej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...