środa, 5 kwietnia 2017

Zalęgły mi się w domu

Muszę się z Wami podzielić taką cokolwiek wstydliwą sprawą.
Wiem i wszyscy wiedzą, że przyszła wiosna 
i święta tuż tuż.
Wiem i wszyscy wiedzą, że pora najwyższa ogarnąć 
cztery kąty domowe i ogrodowe.
Swoją drogą chyba nie znał się na matematyce ten co te kąty liczył.
Mi, jak liczę, jakoś wychodzi więcej ;)
Wiem i wszyscy wiedzą, że na blogu to czas na
 kolorowe  kwiatki i pisanki.
Ale cóż poradzić ... 
wiem i wszyscy wiedzą, że
 kiepska ze mnie pani domu, 
test białej rękawiczki można sobie darować ehhh.
A za chwilę...
wszyscy się dowiedzą o czymś, 
o czym ja wiem już od pewnego czasu.
Trochę się wstydzę bo
sprawa nie stawia mnie w najlepszym świetle.
Niestety to fakt, którego dłużej nie da się ukryć.
 W moim domu zalęgły się myszy!
Właśnie miałam się zabrać do ogarniania tych domowych kątów
A tutaj o laboga !
Sami zobaczcie.



















Muszę przyznać, że takich dorodnych to jeszcze u mnie nie było.
Mysie elegantki przywłaszczyły sobie
frywolitkowe dodatki made in Slow design i paradują,
no w głowach im się poprzewracało.
Jak widać pognałam je miotłą do ogrodu.
Ale aż boję się zaglądać w inne kąty.
Kto wie co tam jeszcze znajdę ;)



10 komentarzy:

  1. Też mi się zdaję ,że ten co liczył kąty to na matematyce nie znał się ni w ząb....
    A takie urocze myszy to mogą Ci się zalęgać :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czytam i jęzor wywaliłam co to się zalęgło i co widzę u mnie też takie się mogą zalęgnąć, wcale się nie pogniewam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam daleko do perfekcyjnej pani domu i takie myszy zagościłabym z wielkim uśmiechem na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaprosiłabym bym do siebie kilka takich pomocników uroczych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Wiosennie pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są!!! Kapitalne!!! I takie wystrojone:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie myszy to i ja bym tolerowała w moim domu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. No mi nie wmówisz, że jesteś złą panią domu :-P
    Myszy cudowne, zróbmy jakiś kursik, co Ty na to? Jak ja bym chętnie taką uszyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No koniecznie musimy się spotkać :) Tylko z czasem u mnie bardzo krucho. Ale wakacje już tuż tuż ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...