poniedziałek, 20 marca 2017

Ptactwo przyleciało

Przyszła wiosna, wiosenka
Zielona panienka, panienka
Przyszła o poranku w przylaszczkowym ;) wianku. 
Oj dana!




Nie wiem jak to jest u Was,
ja zaobserwowałam pewną anomalię w przyrodzie.
Dni niby coraz dłuższe ... a czasu coraz mniej.
Lista rzeczy do zrobienia w cudowny sposób ciągle się wydłuża.
W promieniach słońca widać zimowe pozostałości, 
które trzeba wygonić z domu i ogrodu.
Muszę się Wam przyznać, 
że nawet cieszyła mnie deszczowa sobota.
Przy pięknej pogodzie byłabym w rozterce
czy szaleć w ogrodzie czy w domu.
Lało więc szalałam przy maszynie ;)

Wiosna stąpa sobie nieśmiało,
ale tu i ówdzie już widać jej ożywcze tchnienie.
W ogrodzie szpaczki w domkach zamieszkały.
Przyleciały też ptaki dziwaki.





 O tym że założyłam hodowlę kur
tak dla jaj oczywiście ;)
pisałam kiedyś.
Możecie zobaczyć  przytulny kurnik  i kokoszki w ogrodzie
a tu jeszcze były kokoszki smakoszki ;)
W tym roku w gospodarstwie pojawiły się nowe odmiany.
Piękne prawda?











A na kawkę w przytulnym kurniku 
już się nie mogę doczekać.
Pozdrawiam wiosennie :)

15 komentarzy:

  1. Świetne kury! Rabki mają rewelacyjne:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. WSzystko co robicz jest niezwykle udane i wzbudza we mnie zachwyt. Przejrzalam sobie przytulny kurnik, kokoszki w ogrodzie i kokoszki smakoszki i sliczne wszystko a Twoje otoczenie takież! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne ptactwo się u Ciebie zleciało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko jakie te kurki słodkie,wszystkie sa cudowne,podziwiam ciebie pracusiu.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta Twoja hodowla...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kurki i Pan Kogutek, brawo :)
    ja się przymierzam do uszycia zajączka tak z racji zbliżającej się Wielkanocy:) Ślicznie tu u Ciebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze uroczo :)
    Kurki będą idealne na Wielkanoc.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. jaakie kury i kaczuchy:) rozbrajająco śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje ten Twój drób :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności ! Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych Świąt! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...