niedziela, 19 listopada 2017

Znowu misiaki słodziaki.

Prawie rok temu opisywałam
przygody grupki misiaków,
która wyruszała w podróż życia.
W stęsknione dziecięce ręce
miały dotrzeć
saniami Mikołaja. 
Dacie wiarę, że czas zdążył zatoczyć koło
i kolejna wesoła gromadka szykuje się do podróży?
Niesamowite.
Ubrały ciepłe sweterki,
zawiązały szaliczki
i niecierpliwie przytupują nóżkami.










Ta para jak widać liczy na dodatkowe atrakcje. 
Czyżby  miały na myśli kulig za saniami Mikołaja?



 Pozdrawiamy serdecznie :)





12 komentarzy:

  1. Seu trabalho é lindo!
    Estes ursinhos são maravilhosos.
    Parabéns.
    bjs

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby zanosiło się na ostrą zimę? Przeurocze misie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrą zimę prognozują. A gdyby było za ciepło to szaliczek zawsze można ściągnąć ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Te bezowe misiaczki skradly moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. I bardzo dobrze, niech idą w świat cieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beżowe mogły by zamieszkać w mojej pracowni...Super...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. To że są rewelacyjne, to takie oczywiste, że nie wiadomo czy o tym jeszcze mówić, ale powiem - są rewelacyjne! Mają śqietny, ciepły i przytulaśny klimat ☺
    A i tak mnie zastanawia wciąż skąd na to wszystko bierzesz czas - jakby uszyciw mmisi zajmowało chwilę, co przecież jest dalekie od rzeczywistości! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te buziaki :-)
    A ubranka w pastelach mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne te Twoje misie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiaki są świetne. Już widzę rozradowane dzieciaki.Kto by nie chciał TAKIEGO misia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudne !!! Oczy oderwać ciężko:)
    Cieszę się że wracam do blogowania i w progi moich ulubionych blogów:)
    Tymczasem zapraszam do siebie na nową odsłonę bloga :https://blog.takpoprostuwnetrza.pl/
    Będzie mi przyjemnie jak mnie odwiedzisz:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful and so lovely , let them go to the world to enjoy the eye :)

    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...