niedziela, 6 maja 2018

Anioły na majówce

 Taaa... wszystko co dobre szybko się kończy.
Majówka, dla jednych długa dla innych krótsza, też.
Dobrze, że piękna pogoda dopisuje nadal,
to człowiekowi tak jakoś raźniej.
Choć już widzę te tęskne uczniowskie spojrzenia,
skierowane "...do tych pagórków leśnych, do tych łąk zielonych" ;)
A tu spiąć się trzeba, bo rok szkolny na finiszu.
Z tym spinaniem to różnie bywa.
Mi na ten przykład, dzisiaj całkiem nie wyszło.
Obiecałam sobie jednak 
solenną poprawę i że od jutra to ja ho, ho... 
Tym czasem, jak widać na wspominki mnie wzięło
i na koniec majówki porządkuję zdjęcia z jej początków.



Rodzinne uroczystości spowodowały, 
że  wraz z aniołami odwiedziłam nasz wakacyjny zakątek.



 Prawda jest taka, 
że w maju nigdy jeszcze do niego nie zaglądałam.
Jak strasznie żałowałam, że nie zabrałam aparatu.
A było tak pięknie!
Z konieczności wszystko uwieczniłam telefonem.
Zdjęć zrobiłam całe mnóstwo
 i teraz nie mogę się zdecydować, które pokazać.








Rodzinne uroczystości spowodowały,
 nie tylko krótki majówkowy wypad, ale również
spowodowały przerwę w szyciowym nicnierobieniu.
Pisałam, że z powodów kłopotów z ręką muszę chwilowo
(ciągle mam nadzieję, że chwilowo choć chwila się przedłuża :(
szycie odłożyć.
Ale jak tu wybrać się bez aniołów?
Wiem, szewc bez butów chodzi, to ja mogę bez aniołów.
Ale na całe szczęście anioły są wśród nas :)
I jeden taki (a raczej jedna taka :)
przyszedł mi z pomocą i wykonał najtrudniejszą część pracy.
Gdy wypełnione zostało bogate anielskie wnętrze,
(co wcale łatwym zadaniem nie jest,
bo z celulitem aniołom nie do twarzy;)
ja mogłam się zająć resztą, 
czyli wystrojeniem anielskich piękności
A sesja zdjęciowa w takich okolicznościach przyrody,
była tylko czystą przyjemnością.

A mojemu Aniołowi Stróżowi 
za pomoc jeszcze raz dziękuję :)











5 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona! I aniołami i letnim zakątkiem.
    Cudowny dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne anioły w pięknej scenerii. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne aniołki, wspaniale wykonane. Domek i jego okolica są jak z bajki, miejsce, które zdecydowanie chciałabym odwiedzić. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...