poniedziałek, 21 maja 2018

Studium przypadku

W tym roku wiosna nas rozpieszcza
i czas irysów nastał wcześniej.
Już od prawie dwóch tygodni,
zaczynam i kończę dzień irysami.
Jak łatwo się domyśleć
zdjęcia szczelnie wypełniają pamięć 
aparatu i telefonu.
Irysowelove 2018 czeka na swój moment na blogu,
a ja przeglądając zdjęcia, nie mogę się zdecydować.
Które wybrać ?
 Podobają mi się prawie wszystkie :)
Aby ruszyć z tematem
postanowiłam zacząć od studium przypadku ;)











 A raczej dwóch przypadków :)










I co które ujęcia najpiękniejsze?

3 komentarze:

  1. Pierwsze :-).Też tak mam. Czasami trudno wybrać :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty. Pierwsze ujęcie naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie niby takie same piękne, a dla mnie zdjęcie piąte jest naj. Najważniejsze i tak są same irysy, cudne.
    Cieplutko pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...