wtorek, 15 września 2009

Przytulanka przedszkolaka i jesienne lektury.

Na początku września powstała lalusia, która powędrowała z pewną małą dziewczynką do przedszkola. Na pomysł jej wykonania wpadłam szperając w necie.


Postanowiłam przygotować się do długich jesiennych i zimowych wieczorów .

Tym razem nie chodzi o przetwory, a o czytanie. Pozazdrościłam Kasandrze jej pięknych zakładeczek . Popełniłam dwie, niestety trochę brakuje im do ideału, ale swoje zadanie powinny spełniać dobrze.

Dla siebie uszyłam taką w ulubionych, jesiennych kolorach.






Oto kto pomagał mi w sesji zdjęciowej.



Druga zakładka mam nadzieje będzie służyła mojemu synowi. Czytanie książek nie należy niestety do Jego ulubionych zajęć. Ale z zakładki bardzo się ucieszył.




9 komentarzy:

  1. Przytulanka jest bajeczna i przesłodka !!!

    A zakładki ... daleko im do ideału ???!!! Kochana one są idealne !!!!

    A Twój psiaczek ... ech podbił moje serce ...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasandra dzięki za odwiedziny i miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lala jest cudowna... I ten materiał...
    Teraz będę do niej wzdychać...

    P.S. Czy jest szansa na dostanie jej wzoru...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna przytulanka i świetne zakładki, tak jesienią zapachniało u Ciebie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. inno podaj maila to prześlę wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tu u Ciebie:) Tak ciepło, domowo. Buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję...
    Adres email jest u mnie na blogu... Ale domyślam się, że lala jest szyta z... ze skarpetki... ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Lalusia po prostu boskaaaaaaa czy i ja mogę prosić o wzór? Może znajdę wolną chwilę i popełnię ... na emeryturze ;DDD pozdrawiam

    13ka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Moge prosić i ja wzorek na lalusię na adres m.m.markowska@poczta.fm podaję swojego maila bo moje maile nie do wszystkich dochodzą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...