poniedziałek, 17 lutego 2014

Owocowa seria odsłona druga

Pisałam, że owocowy projekt trochę się rozrósł :)
Dzisiaj obiecana odsłona druga.
Pomysł na poduchę w jabłuszka wypatrzyłam kiedyś 
na  stylowych stronach
Tam poducha cała była w naszywane jabłuszka,
mi wystarczyło cierpliwości na trzy.
Ale za to powstała jeszcze w podobnym stylu poducha 
z trzema  gruszkami:)

Porcja witaminek bardzo się przyda.
Mam nadzieję, że pomoże przezwyciężyć wiosenne przesilenie;)
U mnie ferie właśnie się skończyły.
Muszę ostro brać się do pracy
i wygonić tego leniuszka, który się 
we mnie zadomowił.



















 Powstał jeszcze miś ogrodnik.
Ktoś w tym ogrodzie musi pracować;)



9 komentarzy:

  1. Takie gruszki to ja lubię :-)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne poduszki. Chyba nawet trochę podpatrzę, bo mi jeszcze ze dwóch brakuje na kanapę, żeby była po mojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :D Super! W takim ogrodzie to ja mogę pracować, szczególnie w towarzystwie tego MISIA:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gruszkę i truskawki kradnę smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne te poszewki z jabłuszkami i gruszkami , mniam :)
    ja mam juz od dawna skrojoną poduszkę w kształcie jabłka ale cos nie mogę jej zszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja Cie, ale pomysłowe te komplety, cudne !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...