piątek, 1 kwietnia 2016

Marni pomocnicy ;)

Serdecznie dziękuję za świąteczne życzenia :)
Ja dopiero teraz nadrabiam blogowe zaległości
i podziwiam Wasze piękne świąteczne dekoracje.
U mnie z dekoracjami było dość oszczędnie.
Nieproszony gość, choróbsko :(
skutecznie ograniczył moje działania,
a co gorsza, gadzina jedna,
przedłuża swoją wizytę ponad miarę.
A tym czasem wiosna rozgościła się na dobre
i ogród wzywa.
Podesłałam mężowi pomocników, aby mnie zastąpili ;)
Obawiam się jednak, że w pracy to wiele oni nie pomogą,
ale choć towarzystwa dotrzymają.













7 komentarzy:

  1. Z takimi pomocnikami to i wiosenne porządki w ogrodzie nie będą straszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomocnicy rewelacyjni , na pewno pomogą ! A choróbsko goń na trzy końce świata...idzie wiosna precz z chorobami :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mają ciuszki ci pomocnicy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super króliczki 😍 Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i marni, ale za to jacy dostojni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna para z tych Twoich marnych pomocników :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...