niedziela, 24 kwietnia 2016

Czuję, że żyję

Czuję, że żyję :)
Taaa... to szczera prawda. 
Dokładnie każdą kosteczką i każdym mięśniem czuję ;)
Tak to jest gdy po zimowym siedzeniu,
porywa się człowiek z motyką na słońce.
No może na razie tylko na ogród własny,
ihihihi zapewniam, że wystarczy.
Prawda jest taka, że aby później można było
posiedzieć delektując się ciszą i spokojem,
teraz trzeba zakasać rękawy
i do walki z chwastami wyruszyć.
Dzisiaj z dużą przyjemnością, podziwiam sobie
 efekty aktywnie spędzonej soboty.
Spójrzcie sami jaka piękna wiosna w moim ogrodzie:)









Zakwitły pierwsze irysowe maleństwa :)
Na tych większych pojawiają się pierwsze pączki.
Już wkrótce irysowy festiwal w moim ogrodzie. 
Uwielbiam :)



 Zaczynam ustawiać moje złomkowe dekoracje.
Kolekcja wzbogaciła się o kilka nowych starych okazów.
Wiadra, czajniki i beczki będą pięknymi inaczej,
osłonkami na kwiaty :)
A te poniżej prezentowane egzemplarze 
są ciągle jeszcze w użytku :)




 Dzisiaj z powodu zimna,
 nie udało mi się zaglądnąć do wnętrza tulipanów,
wszystkie tulą swoje płatki.

 
"Koronowane głowy" dumnie się prezentują 
 i wzbudzają zachwyt.







Pozdrawiam wszystkich serdecznie.



21 komentarzy:

  1. Pięknie, tylko patrzeć i zachwycać się. Mam nadzieję, że pokażesz swoje staroćki w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko staroćki obrosną roślinnością, zafunduję im sesję zdjęciową :)

      Usuń
  2. I to jest to, co lubimy najbardziej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie !!! Uwielbiam te pierwsze wiosenne prace i jej efekty, a to że czuje się je dosłownie to najszczersza prawda. Ja również po weekendzie czuje każdą kostkę...ale warto. Jest pięknie. W Twoim ogrodzie z przyjemnością bym przycupnęła i po odpoczywała chwilkę, jest na prawdę pięknie:)
    Pozdrawiam ciepło i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko zapraszam na chwilę wytchnienia do mojego ogrodu :)
      A ja z chęcią poleżałabym w kąciku relaksu w Twoim ogrodzie.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, a cesarskie korony i magnolie cudowne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękny ogród, zadbany, aż miło podziwiać. Zdjęcia też piękne, czuję, że żyjesz.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiaj Kochana do woli. Obiecuję, że będą kolejne odsłony ogrodowych zakątków :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Za chwilę zakwitną bzy i konwalie to dopiero będzie pachniało :)

      Usuń
  7. Ogród cacko :)
    Czasami trzeba kości rozprostować ,a ogród nadaje się do tego idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie, kolorowo, wiosennie - cudnie.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie wiosna w pełni a u mnie dzisiaj padał śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manitko śniegu nie było, ale zimno okrutnie :(

      Usuń
  10. Cudnej urody serduszka i magnolia, a cesarska korona? Pięknisia nad pięknisiami. Ładniejsza od mojej, ja mam żółtą.
    Wiosenne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, że po zimie miło jest zakasać rękawy i do dzieła:)
    Śliczny jest Twój ogród. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna ta Twoja wiosna....U mnie wszystko przez mrozy opóźnione....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...