poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Wakacyjna miłość

 Kto przeżył coś podobnego
wie o czym piszę. 
Wystarczyło jedno spojrzenie.
To było jak grom z jasnego nieba.
Jak to obecnie bywa
poznaliśmy się dzięki mocy internetu.
Objawy były jednoznaczne
motyle w brzuchu, drżące ręce, trudności ze snem.
Najpierw tylko się przyglądałam,
obiektowi moich westchnień.
Pragnienie bliższego poznania było coraz silniejsze.
Zbiegło się to w czasie z moim wyjazdem na wieś.
A tam nie tylko wrony zawracają, ale również internet ;)
Zaświtała mi w głowie prosta idea
Postanowiłam, kilka informacji
zapisać sobie w komputerze, aby wszystko 
na spokojnie przemyśleć.
 I tam z dala  od zgiełku miasta 
poznawaliśmy się niespiesznie...
 pętelka po pętelce.
Najpierw nieśmiałe kilka węzełków.


Potem kolejne i kolejne...
Ręce coraz bardziej niecierpliwe.
Węzełek po węzełku...


Ależ doskwierał mi brak internetu
bo chęć poznania kolejnych tajemnic,
obiektu moich westchnień
była ogromna.
Po powrocie do cywilizacji
uczucie rozkwitło z wielką siłą.
:)


 I oto on :)
 W całej krasie i okazałości :)
Obiekt moich westchnień, przyczyna 
naderwanych nocy i kołatania serca.
Zwis makramowy w stylu boho.
Tak mi się przynajmniej wydaje ;)


Mój Ci on :)


Wiem nie jest idealny,
wiele się jeszcze musimy o sobie dowiedzieć,
aby kolejne wcielenia, 
były piękniejsze.


Mam cichą nadzieję, że moja wakacyjna miłość
okaże się trwałym związkiem 
a nie tylko chwilowym zauroczeniem.








22 komentarze:

  1. Piękna praca. Kolejna technika do poznania . To jak u mnie zauroczenie nowymi technikami pojawia się tylko czasu mało aby się nimi tak do końca nacieszyć. Życzę wspaniałego dalszego tworzenia :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna makrama. Tez mam ochotę posplatać ale w obecnej sytuacji w jakiej się znajduję, czyt.remont, sa inne priorytety. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piekne! ales zdolna! mogloby byc firanka niezwykle oryginalna na okno! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super...Kiedyś przed laty robiło się takie makramy ze sznurka do snopowiązałek ...Twoja powala na kolana...Gratuluje...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest idealny! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Świetna dekoracja. Wykonanie mistrzowskie.
    Gratuluję!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jest idealny w każdym calu :) Dekoracja skradła moje serce !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny! Dla mnie rewelacja! Sama chciałabym umieć wiązać makramy, ale cóż, doba jest za krótka, żeby poznać te wszystkie cudowne techniki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już się nie mogę doczekać, aż mi go przedstawisz osobiście ;-) :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! jakie to cudowne! nie dziwię się nowej miłośći :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał! Piękne!!! Może i ja się skuszę, chociaż wakacje już są tylko kolorowym wspomnieniem... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ata uważaj bo te sznurki wciągają bardzo, a wakacje niestety ...

      Usuń
  11. Szczerze Cię podziwiam. Wyszło pięknie. Dla mnie te sploty supełki, pętelki są kompletnie nie do ogarnięcia. Powodzenia przy następnych pracach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie Twoje czary z meblami są nie do ogarnięcia :)

      Usuń
  12. Niesamowity!!! Wow!!! Prezentuje się idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your artwork and follow you pots this very minute!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie,podziwiam brawo za wytrwałość,a ja tu czytam i się zastanawiam do kogo te serce tak kołatało i te ręce drżały.Naprawdę jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! beautiful !!! maybe even I will be tempted, although holidays are just a colorful memory ... :-)

    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...