czwartek, 20 stycznia 2011

Niebiesko - żółty zestaw.

Ostatnio w wirtualnym świecie bywam szybkim przelotem.
Zaglądam tylko tu i tam, podziwiam, ale nie zostawiam komentarzy.
Musicie wybaczyć to wszystko brak czasu, który znowu wszedł w ostrą fazę.
Mam nadzieję, że to wkrótce się zmieni i będzie okazja do nadrobienia zaległości.

Dzisiaj więc krótko i treściwie :)
W poprzednim poście pisałam,
 że w ramach świątecznych prezentów powstały 
dwa dekoracyjne zestawy.

Dziś zestaw drugi...niebiesko - żółty.
Zdjęcia nie najlepsze, ale pogoda, brak słonka, brak umiejętności...

Oczywiście anielinka...


Dwie podusie...






 

 i wianeczek...


Uśmiechu obdarowanej niestety nie uwieczniłam ;)



6 komentarzy:

  1. wspaniałości!!! Bardzo podobają mi się aplikacje na podusiach:) Fantastycznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie kolorowe!
    Wiosnę poczułam!!!
    Chce więcej, Iwonka, dawaj więcej:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy i takie pracochłonne! ja wymiękam, kiedy Ty to szyjesz, i to nie jedna rzecz tylko komplet! Ja mam problem z konsekwencją i dokończeniem tego co zaplanowane, a tu prosze jaka u Ciebie hurtowa produkcja, zuch dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super to wszystko! A poduchy są rewelacyjne:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ivonna, wszystkiego dobrego w Nowym Roku, przede wszystkim dużo zdrówka, bo to najważniejsze. Podusie piękne,ciekawe kompozycje, aniołek również. Pozdrawiam i życzę miłego

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...