środa, 2 lutego 2011

Śliczne prezenty i podziękowania.

 Dzisiaj chwalę się bo mam czym :)

Jakiś czas temu Ela organizowała na swoim blogu candy.
Wygraną były rękawice kuchenne.
Szczęścia w losowaniu nie miałam, 
ale Ela dobra duszyczka postanowiła,
obdarować mnie parą pięknych liściastych rękawic.
Są świetne, perfekcyjnie wykonane.
W końcu moje ręce będą bezpieczne :))

 DZIĘKUJĘ BARDZO, BARDZO!

Tu zestaw, który otrzymałam od Eli w całej okazałości.
Rękawice i dwa urocze serduszka.
Wszystko w kolorkach idealnie pasujących do mojej kuchni.

Koniecznie zaglądnijcie do niej.
Cuda potrafi tworzyć!



To jeszcze nie koniec niespodzianek.
Od Penini przywędrowała do mnie przesyłeczka.
Miałam szczęście znaleźć się w trójce wylosowanych osób, 
które postanowiła obdarować
z okazji drugich urodzin bloga.

 Przesyłka zawierała uroczą karteczkę
i trzy kawałki tkaninek.
Dobrze wiecie (jeżeli ktoś nie wie, musi to koniecznie nadrobić) jakie cudeńka tworzy Peninia,
strasznie się cieszę, że jedna z jej karteczek przywędrowała do mnie.



BARDZO, BARDZO DZIĘKUJĘ !

4 komentarze:

  1. śliczne prezenty dostałaś..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prezenty!
    Ja również jestem szczęśliwą posiadaczką karteczki i notesika od Penini :-)Wygrałam już dość dawno, ale ciągle nie mogę wyjść z podziwu nad urodą tych przeslicznych rękodzieł :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko, pozwolę sobie podkraść Twoje zdjęcie moich rekawic i umieszcic u siebie, bo tak ładnie Ci wyszło... Wzdycham do Twoich kwiatków i pracowitości przede wszystkim. Mnie tylko pracowitość dziecięco-codzienna pochłania, ech,...Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...