czwartek, 26 maja 2011

W kolorach tęczy.

Zaglądnęłam tu dzisiaj w wielkim pośpiechu.
Czasu cięgle mało a tyle jeszcze do zrobienia.
 
Całkiem niespodziewanie okazało się,
że wyjeżdżam na dwa tygodnie...nad morze :)
...do pracy... na zieloną szkołę.
Będzie fajnie;)) na to liczę. Oby bez nadmiernych przygód.
 
Was zostawiam z moimi pięknymi irysami.
Właśnie zaczynają kwitnąć, 
a ja nie będę mogła nacieszyć się nimi w tym roku:(
Ale ten szum morza i... krzyki dzieciaków ;))
 
 
 
 
 
 









Prawda, że są piękne?
 Mogłabym tak jeszcze długo...kolejna porcja za rok :)

 I na zakończenie jeszcze dwa drobiazgi,
opaski do włosów, dla dwóch uroczych panienek.




Pozdrawiam. 
Następnym razem relacja z nadmorskiej wyprawy;)

13 komentarzy:

  1. Fantastyczna kolekcja irysow.Sa bardzo inspirujace:-)
    Twoje kwiaty-jak zawsze-najpiekniejsze:-)
    Mimo pracy,na pewno spedzisz milo czas.Pamietam takie 'zielone szkolki',gdy moja corcia byla w sredniej szkole.Ja tez jezdzilam-jako opiekun,gdy tylko mialam troche czasu.
    Milego Pobytu-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  2. Irysy śliczne... Też je lubię...
    Zastanawiam się ile jeszcze pomysłów będziesz miała na te swoje kwiatuszki... Pomysł z opaskami świetny...
    Miłego wypoczywania życzę... choć przy takiej gromadce która trzeba mieć na oku nie łatwe to zapewne będzie, ale i tak trzymam kciuki, żeby Ci się udało...:)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooooooow, ale ci fajnie, ja kocham morze! :) A opaski cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam irysy:)
    Dopiero zakładam swoja kolekcję, ale te co mam dopiero szykują się do kwitnienia, ech co południe to południe ;)
    Powodzenia życzę na "wyprawie", spokoju, spokoju i jeszcze raz spokoju!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzaski dzieciarni przewiercają mnie osobiście mniej niż szum morza, który uwielbiam, ale i tak zazdraszczam wyjazdu ;) Irysy są cudne, u mnie w tym roku tylko fioletowe, ale w przyszłym powinno się już zmienić. Najładniejsze jakie widziałam to śnieżnobiałe, muszę na takie zapolować. Miłego nadmorskiego dżunglowania Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej pracy nad morzem.
    Irysy bajkowe,kolory i ich cudowne kształty płatków

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne irysy i cudne opaski:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne irysy. Nad morze ooo kochana to wypoczywaj, ja jade w czerwcu no ale to moje rodzinne strony :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jedź i odpoczywaj, rób zdjęcia i zdaj relacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojoj... alez urokliwe te irysowe odmiany! Dziewczynką pewnie opaski przypadna do gustu , podobnie jak brosszka wyonana dla Oli ;)

    Jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJE za cudowny prezent. Kwiatek pasuje idealnie;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę więc udanych kolonii bez nadmiernych przygód ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne opaski - szczególnie ta pierwsza! Piękna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...