wtorek, 5 marca 2013

Szaraki.

Ach w końcu wiosną zapachniało!
I słonko dzisiaj już tak miło dogrzewało :)
Wyszłam więc do ogrodu w poszukiwaniu wiosny 
i zobaczcie kogo spotkałam.
W słonku wygrzewały się królicze ślicznotki.


Radośnie szczebiotały do siebie o wiosennych kreacjach.
Jaki kolor tej wiosny będzie modny różowy?


A może niebieski ?





W pobliżu przysiedli panowie.
No prawdziwi przystojniacy, tylko popatrzcie.
Jeden długonogi i długouchy.


 Drugi o dobrotliwym spojrzeniu.


Dłuższą chwilę gawędzili ze sobą,


więc ja zajęłam się wiosennym przeglądem ogrodu.
Gdy ponownie zwróciłam uwagę 
na królicze towarzystwo,
Oto co zobaczyłam hihihi
 





 Wiosna idzie hura!
Pozdrawiam Was słonecznie:)


16 komentarzy:

  1. O tak wiosennie i u mnie dzis bylo :) i niech tak juz zostanie :) Swietne kroliczki i dorodna gromadka :) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze szaraczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne króliczki, a wiosna to i do mnie zawitała. Słoneczko świeciło tak pięknie,że się od razu lepiej na duszy robi.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Królicze Damy z kokardkami wyglądają uroczo!
    Ale Kawalerom też niczego nie brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. :))co za historia,wiosna jak nic:)Cudne króliczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka urocza gromadka! I jaka law!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prześliczne:)
    I jaka wielka miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W następnym odcinku zobaczymy małe króliczki? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne szaraczki:)A parka... no, no no... ;)
    Wiosna i u mnie już tuż za progiem...
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj to i ja muszę się wybrać na przegląd ogrodu... Moze i u mnie coś wypatrzę ;)
    Śliczne stadko :)
    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pary zakochanych!!!
    Śliczne :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Króliczki są słodziutkie:))
    Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne króliki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne królisie:) Słodkie choć szare. Uściski i podziękowania za lesiowsparcie ślę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...