niedziela, 7 grudnia 2014

Lepiej późno niż wcale

W tym roku z powodu choroby, 
wiele pomysłów na świąteczne dekoracje
nie zostanie zrealizowanych i nic na to nie poradzę.
Wracam pomału do zdrowia.
Mój kręgosłup domaga się jednak łagodnego traktowania,
szczególnie długie siedzenie, 
nie jest tym na co mogę sobie pozwolić.
Czyli bez szaleństw
 i czas przy maszynie i komputerze mocno limitowany.
Ale coś drobnego, tak przy okazji i mimochodem działam, 
bo ręce same się rwą do pracy;)
A ponieważ lepiej późno niż...
 z tygodniowym poślizgiem powstał adwentowy świecznik.
 Nic wielkiego, ale  oko cieszy 
i przygotowania do Świąt u mnie też już widać :)






Na drzwiach również pojawił się świąteczny akcent.
Do jesiennego wianka dodałam kilka czerwonych elementów 
i zdobyczną skarpetę, (aby Mikołaj o nas nie zapomniał ;)
i tym sposobem mam wianek świąteczny :)




I jak Wam się podobają moje pierwsze świąteczne dekoracje?

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie obie dekoracje wyglądają rewelacyjnie!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają się i to bardzo, szczególnie świecznik adwentowy przypadł mi do gustu:)))
    Pozdrawiam serdecznie, dużo zdrówka życzę i tradycyjnie zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać wieńce można zrobić ze wszystkiego co trafi w ręce, a Twoje są bardzo pomysłowe, widać kreatywność. Zdrowia życzę i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek zrobiłaś świetny, ja też dopiero zaczynam dekorować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życze zdrówka Iwonko, a szycie poczeka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne świąteczne dekoracje, na resztę poczekamy zdrowie najważniejsze, zdrowiej w ten świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim dużo zdrowia życzę! Bardzo mi się podobają Twoje dekoracje. No i przecież liczy się jakość, a nie ilość :-) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...