poniedziałek, 5 lipca 2010

Kwiatowo.

Rok szkolny w końcu można uznać za zamknięty:))
Papierologia wszelaka napisana,
zostało jeszcze zrobić przegląd
w papierzyskach, które 
w domku się nazbierały.

Weekend tym razem upłynął 
w miłym gościowym towarzystwie 
i na twórczość wszelaką 
czasu nie było.

Ale dzisiaj zabrałam się do pracy.
Powstają broszki, 
obiecane różnym sympatycznym osóbkom.









Następna chociaż tego nie widać na zdjęciu
jest delikatnie zielona :)


Kolejna to próba wykorzystania wzorzystej tkaniny.
Najbardziej marzą mi się 
białe grochy na brązowym tle.


I to by było na tyle :)

Pozdrawiam słonecznie wszystkich odwiedzających.
Dziękuję za przemiłe komentarze.

6 komentarzy:

  1. Twoje broszki są wyjatkowe, piękne i dopracowane, z przyjemnością się na nie patrzy i w skryciu marzy o jednej z nich - ślicznoci! :) Zdecydowane moje faworytki z wszystkich jakie miałam przyjemności spotkać :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnia jaka świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne broszki... :) Masz talent do tych cudeniek... :)

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,Droga Iwonko-Moje Slonko:-)
    DAwno juz sobie nie pokomentowalam,bo nie bylo zupelnie czasu.Dla mnie to jest 'celebra'.Ja musze usiasc sobie wygodnie,zrobic kawke i miec spokojny czas na obejrzenie i komentowanie wszystkiego w moich Ukochanych Blogach.
    Twoje kwiatki sa przepieknosciowe:-)
    Zachwycaja zarowno kolorystyka,jak i wykonaniem.Sa pelne finezji i lekkosci.Zrobilo mi sie tak cieplo na sercu,gdy je ogladam:-)
    Pozdrawiam Cie baaaardzo Serdecznie-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszki wielkiej urody:-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...