poniedziałek, 29 października 2012

Kolory jesieni (?)

Jesienne kolorki uwielbiam.
Otaczam się nimi  przez cały rok,
 dominują w wystroju mojego domu i w mojej garderobie.
Pastele i biel lubię, oglądać u innych.
U mnie jednak brązy, rudości, fiolety, zgniłe zielenie,szarości...
Cała przebogata paleta barw.
W planie miałam posta 
o jesieni w kolorach tęczy ...po mojemu.
A tym czasem za oknem,
świat pod śniegową pierzynką.
Ale co tam to nawet dobra sceneria dla kolejnej 
porcji ciepłych omotków.
Nowych szyciowych tworów na razie niet.
Maszyna kurzem obrosła, a ja mieszam kolorowe wełenki,
kawałki jedwabiu, koraliki ;)
Zapraszam, oglądajcie, wybierajcie...































I tak dla przypomnienia, omotki też świetnie komponują się 
z materiałowymi kwiatkami.
Chyba ściągnę pajęczyny z maszyny;)
i uszyję jeszcze kilka takich kwiateczków.
 Bardzo je lubię.





 Dotrwałyście do końca?
Uprzedzam będą następne hihihi.

19 komentarzy:

  1. Podobaja mi sie, ciesze sie ze mam takowy! czekam , pokaz nastepne

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś niesamowita, to jest Sztuka!!!!!!!!!!!!!! Piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja uwielbiam te twoje kfiotki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ivonus kochana... Nie mogę do Ciebie zagladać jak pokazujesz moje ulubione omotki :) Tak patrzę i w myślach mówię: "Ten kolor mam... Ten tez... A tego nie mam... Kurcze... Dlaczego nie mam ;/" Tak je uwielbiam,że każdy kolor chciałabym mieć... Śliczne są :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe!!! Zwłaszcza tymi filcowymi jestem niezmiernie zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne ,ja też lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć kocham mroczną kolorytykę, to jednak ostre kolory są dla mnie balsamem na obecną pogodę, więc wybieram te czerwone kwiaty:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe są Twoje kwiatki :)) Filcowe szczególnie mi się podobają :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe te filcowe kwiatki. Cudne są. I omotki też. Piękne kolory, jest co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No w końcu do Ciebie dotarłam !
    Jejku ... Twoje kwiatuszki niezwykłej urody !!!
    Piękne prace wszystkie razem i każda z osobna!
    Jednak szczególnie w oczko wpadły mi dwa pierwsze...no i te okrąglutkie :)))
    Kochana ... ślicznie dziękuję za przemiłe odwiedzinki u mnie !
    Cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak dawno nie byłam , a u Ciebie niezmiennie pięknie kwiatkowo, kolorowo i cudnie filcowo:) Dwa pierwsze niezwykłej urody. Pozdrawiam ciepło, bo zimno;) I serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana kolory jak marzenie!!!Ja podobnie....jesiennie :))
    Takie śliczności, że po prostu NIE do wybrania!
    Widzę nowy wzór kwiatków!!
    Patrzę, patrzę... fiolet, szary...czarny?!?
    Kusisz Kusicielko... :***

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne. Mało powiedziane - przecudne! Oj, nie brałabym się za nie... Nic z tego nie umiem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kwiaty - filcowe róże betlejemskie jak żywe! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...