poniedziałek, 6 stycznia 2020

A może by...

"A może by tak jeszcze raz..."
Ale, że co? Jeszcze raz obiecać poprawę
i regularne wpisy?
Nie.
Niczego obiecywać nie będę.
Tak mnie dzisiaj naszło to piszę ...
 Bo z cudownego świątecznego zawieszenia,
czas się otrząsnąć i do rzeczywistości wrócić.







A zanim mnie ta rzeczywistość znowu
pochłonie bez reszty, to jeszcze z sentymentem na 
miniony rok spojrzeć mam ochotę.


Dobry był, jest za co dziękować :)

Oby ten nowy, co przed nami był równie łaskawy.




Powitany został z nadzieją,
 światłem i wiatrem we włosach.




 I nawet postanowienie noworoczne mam :)

W ciszy, bez pośpiechu smakować czas. 
Delektować się bliskością. 
Wspólnie tropić dzikiego zwierza i patrzeć w oczy łosia ;)







 Obyśmy mogli jak najczęściej 😊 

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiscie dawno Cie nie bylo...ja tez bede musiala wrocic do normamosci czyli wyladowac w Warszawie...wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Życzę aby wszystkie zamierzenia w Nowym Roku się spełniły ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie rok Cię nie było, mam nadzieję, że wróciłaś na dłużej 😃
    Wszystkiego najlepszego życzę Tobie i Twoim bliskim na nowy rok.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło znowu zobaczyć Twoje wpisy w blogowym świecie. Pozdrawiam i życzę spełnienie marzeń i realizacji postanowień noworocznych:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od okularów korekcyjnych a¿ po soczewki kontaktowe! Badanie wzroku totalnie za darmo! Daj szansê optyk zamoœæ a uzyszkasz najlepsze mo¿liwe efekty! Akcesoria okularowe w naszym salonie to jedna z najlepszych ofert na rynku!

    Moja strona : Salon Optyczny ZamoϾ

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...