piątek, 5 czerwca 2015

Uciekaj myszko...

"Uciekaj myszko do dziury
bo cię tu złapie kot bury..."

Tak sobie podśpiewywałam szyjąc te 
wesołe, roześmiane myszki.
 Straszne z nich psotki.
Nic sobie nie robiąc z moich ostrzeżeń,
 pobiegły do ogrodu, 
przysiadły na płotku i plotkowały na całego.
Nie zważały na to, 
że w słonku wylegują się dwie czarne kotki.
Uznały skądinąd  słusznie,
że najedzonego, leniwego kota nic nie ruszy ;)









 Jednak kota lekceważyć nie można. 
Przekonała się o tym na własnej skórze inna myszka.
Ta nie miała tyle szczęścia.
Ale nie martwcie się oni się tylko tak bawią...
w "berka gryzionego" ;)




Kot z myszką to część zestawu upominkowego dla maluszka.




13 komentarzy:

  1. Myszki śliczne w takim wydaniu są do pokochania.
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne i kocury i myszki. Podczytywałam trochę wstecz i podziwiałam te piękne prace. Dopiero zaprzyjaźniam się z maszyną i widząc taką różnorodność i kreatywność aż mi się chce. Chyba porwę się na te króliki. Gratuluję talentu. Małgosia. hubaba01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszki urocze!
    kocurek rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze myszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I myszki i kot rewelacyjne !!! masz talent do szycia i tworzenia niepowtarzalnych stryjątek:)))
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziaki! Myszki skradły mi serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te mysio-kocie figle :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...