niedziela, 21 lutego 2010

Wiosenny deszcz ?......wyróżnień.

To nie drobny deszczyk, 
a można rzec ulewa.

Już jakiś czas temu na różnych blogach 
zostałam obdarowana wyróżnieniami.
Ale z czasem u mnie krucho i dopiero dziś
zabrałam się za nadrobienie zaległości.
Gdy zebrałam wszystkie wyróżnienia,
aby się nimi pochwalić i przekazać dalej,
wprost oniemiałam :o
Nie zdawałam sobie sprawy, że jest ich tak wiele.
Same zobaczcie.



Czuję się ogromnie zaszczycona, 
i zachwycona wszystkimi miłymi słowami,
skierowanymi pod moim adresem.
Same wiecie jak to dodaje chęci do działania.

Dziękuję :)

Te wyróżnienia to dla mnie niesamowita motywacja. 
 Gdyby tylko doba była ciut dłuższa, 
bo pomysły są tylko gorzej z  ich realizacją.

Wyróżnień otrzymałam tak wiele, że obdzielić mogę 
nimi wiele blogów.
:)
Niniejszym przekazuję je
wszystkim kreatywnym kobitkom, których blogi podglądam
i których prace podziwiam.

Pozdrawiam.


5 komentarzy:

  1. Gratuluję, taka ulewa to sama przyjemność, ale zasłużyłaś sobie na nią :)

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie, gratulacje :-) I dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !!! W pełni zasłużone !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ulewa! :))
    Gratuluję! Skoro tak deszczyk podlał, to teraz pewnie będzie urodzaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję tylu wyróżnień i dziękuję za ciepłe słowa. Zainspirowały mnie ptaszynki.. coś chyba stworzę.. dzisiaj mam zamiar siąść do maszyny.. robię kwiatki.. może jakiś ptaszek się pojawi? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...