poniedziałek, 22 września 2014

Dyniowe love i wyniki candy

Ależ mega zakręcony dzień dzisiaj miałam.
Dopiero teraz znalazłam chwilkę aby napisać tego posta.
Czym zajmowałam się wcześniej?
Ano biegałam po domu i szukałam miejsc 
aby jak najlepiej wyeksponować cuda,
 które przytaszczył do mnie kurier z dyniowej krainy :)))




Przytaszczył to dobre określenie ihihi, 
bo spójrzcie tylko ile ślicznotek przywędrowało do mnie :)))




Zapytacie jak to się stało, 
że ten kurier zapukał dziś właśnie do mnie.
Wszystko za sprawą  rozdawajki, którą zorganizowała
Tak, tak tym razem szczęście uśmiechnęło się do mnie :)))

Paulina jest dyniomaniaczką,
wyhodowała  dynie w przeróżnych kształtach i kolorach.
Każdy znajdzie u niej coś dla siebie.
Są tam odmiany jadalne i ozdobne.
W kolorach jaskrawej żółci i pomarańczu 






lub stonowanej zieleni i bieli.




Dynie duże i małe, 




okrągłe lub o fantazyjnych kształtach.



Zajrzyjcie do tego dyniowego raju koniecznie
i piszcie, która dyniowa piękność Wam się podoba.
Paulina prowadzi sprzedaż wysyłkową!
Dyniowe love po prostu :)

Tym sposobem w dyniowej scenerii 
odbyło się  dzisiaj losowanie w moim rocznicowym candy.
Pisałam, że szykuje dla Was niespodziankę.
Skoro mi szczęście dopisało
 i zostałam tak hojnie obdarowana darami jesieni.
Postanowiłam co następuje...
pomiędzy osoby, które zgłosiły chęć udziału w zabawie
i spełniły warunki uczestnictwa 
rozdam ... obydwa zestawy poszewek.

Tutaj imiona osób chętnych na zestaw I.


Szczęście uśmiechnęło się do...



Tutaj imiona osób chętnych na zestaw II.




 Szczęście uśmiechnęło się do...



Dziękuję wszystkim za tak liczny udział i miłe słowa :)
Magdę i Agatę proszę o namiary,
 aby jesienne poszewki trafiły pod właściwy adres :)

27 komentarzy:

  1. Niektóre dynie widzę pierwszy raz na oczy :-)
    Gratuluję wygranej i lecę pisać maila do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję trzem szczęściarom!
    Magdzie, Agacie i Tobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne dynie. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wylosowanym, no i Tobie tych fantastycznych dyń:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dyniowe obrazy..piekne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranych. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Dziewczynom!
    A dynie są świetne! Szczególnie te dwukolorowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne dyniowo jesienne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranych i dziękuję za zabawę! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dyniowy świat uroczy ....Szkoda że zapowiada jesień....Gratulacje dla wygranych....Pa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż przyjemnie popatrzeć na taka dyniowatą różnorodność :)
    Dziękuję za zabawę, a zwyciężczyniom gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję wylosowanym
    dynie sa przecudne i jaka różnoroność kształtów,kolorów

    OdpowiedzUsuń
  15. Dynie piękne będą jesienną dekoracją mieszkania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudny dyniowy post. W kolorach wczesnej jesieni przeplatanej ślicznej rdzy.
    Dynie uwielbiam, szczególnie hokkaido za jej orzechowy smak.
    Pozdrawiam jesiennie !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze dynie:) Dziękuje za zabawę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Kochana !!! Nawet nie wiesz jak się cieszę !!! To moja pierwsza wygrana, tym bardziej radość jest ogromna:)))
    Moje namiary podam w e-mailu: murawskaagata2@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieźle się bedzie działo u dziewczyn w ogrodach:) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Zwyciężczyni i uciekam popodziwiać kwiaty z krempliny...to majstersztyk!
    Zwłaszcza teraz , kiedy papierowe cuda wyparła,,chinszczyna,,

    OdpowiedzUsuń
  21. Dynie nie samowite :) kolory, kształty - fantazja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne dynie :) dziękuję za zabawę i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kapitalne te dynie! Sama nie wiem, która najładniejsza!
    Takie piękne dekoracje,że aż żal zjeść!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla zwyciężczyń !!! I dziekuję za fajną zabawę... Tylko czemu te kapitalne dynie nie do mnie trafią...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...