niedziela, 31 grudnia 2017

Nadchodzi nowy


Nigdy tak do końca nie było mi po drodze
głównym nurtem trendów i mód.
Zawsze wybierałam własną ścieżkę gdzieś obok.
Tym razem skusiłam się 
na wszechobecne na insta best nine 2017.
Jest to spersonalizowany kolaż 
z 9 najbardziej popularnych wpisów.
Po prostu byłam ciekawa co wyjdzie.
Daleko mi do zestawień gwiazd i przytłaczającej popularności 
(całe szczęście ;)
W zestawieniu jestem cała ja i moje pasje.


Moje szyjątka o uśmiechniętych pysiach cieszące małych i dużych,
a radość, którą wywołują dodaje mi skrzydeł.
Ogrodowe zakątki ujawniające moje zamiłowanie do rzeczy pięknych inaczej
o czym stali bywalcy bloga dobrze wiedzą bo pisałam o tym nie raz.
Jest makrama moja nowa wielka miłość.
Gdyby tylko doba była dłuższa
 to długość zaplątanych sznurków też byłaby dłuższa.
Jest mój wakacyjny zakątek
i co roku wiejskie, sielskie leniuchowanie być musi.
Cisza, spokój, szum lip i stos książek 
to mój sposób na reset.
W centralnym miejscu zestawienia załapało
się największe rozczarowanie tego roku ;)
Tak, tak dobrze widzicie to Pilea peperomioides.
A dlaczego rozczarowanie?
Na zdjęciu uwieczniony został wielki baby boom,
rośliny, która ze względu na kształt liści 
nazywana jest pieniążkiem.
Anetka, którą obdarowałam roślinką wygrała kasę,
 więc i ja liczyłam 
na uśmiech losu. Oczami wyobraźni widziałam  
to bogactwo, które stanie się moim udziałem i...
I guzik z pętelką.
W moim wypadku rzecz przydatna, 
ale liczyłam jednak na coś więcej.
;)

Ale co tam ja przecież bogata jestem,
mam cały świat :)



"Kto ma, dom, rodzinę, codzienne gotowanie, pielenie w ogródku,
herbatę w ładnym kubku, liście do pozamiatania przed domem,
miękkie łóżko i kapcie rzucone gdzie bądź,
ten nawet nie wie, że w niejednych oczach ma wszystko,
ma cały świat."

A jakieś moje podsumowanie mijającego roku?
Rozpisywać się nie będę,
napiszę tylko, że to był dobry rok.
Mam za co dziękować :)
Zaczynałam go ze światłem i wiatrem we włosach.
W tym roku pogoda kaprysi
i o to światło bardzo trudno, 
dlatego cieszę się każdym promyczkiem.
Wczoraj próbowałam codzienność zaczarować światłem.


Mam nadzieję, że jeżeli jutro będzie tak szaro-buro jak dziś,
moje wczorajsze czary wystarczą 
i 2018 będzie równie łaskawy jak mijający rok.
Kochani życzę Wam i sobie,
 niech to światło gości w naszych sercach cały rok.
Niech ten rok przyniesie mnóstwo dobrych dni.




Wszystkim życzę udanej zabawy sylwestrowej.
Ja jestem szczęściarą i dzisiejszy wieczór spędzam 
sam na sam ze Sławomirem.
;)
Zastanawiamy się jeszcze tylko gdzie
w Zakopanem, w Warszawie a może w Katowicach?

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam oj tam, aż tak dużo nie wygrałam, żeby się tym chwalić ;-)
    Moje "best nine" też mnie mile zaskoczyło, to przecież cała ja i to co lubię.
    Wszystkiego naj w Nowym Roku! Oby był jeszcze lepszy :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam nawet nie duży zastrzyk gotówki w odpowiednim czasie może zdziałać cuda np. można sobie kupić wymarzoną książkę lub płytę ;)
      Pomyślności Anetko :)

      Usuń
  3. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU, SPEŁNIENIA MARZEŃ I UDANEGO WIECZORU....BEZ WZGLĘDU NA MIEJSCE ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I pomyślności w 2018 roku życzę :)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego Iwonko! Niech ten Nowy Rok przyniesie Ci kolejne piękne chwile. Życzę Ci też sprawdzonych przyjaciół wokół siebie.
    No i nich ta roślinka sypnie groszem, żebyś miała za co kupować kolejne audiobooki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko:) Niech 2018 będzie dobry dla całej Twojej rodzinki.

      Usuń
  5. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! Spełnienia i Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dobrego, wspaniałych chwil 2018 roku życzę!

      Usuń
  6. Cudna makrama!Post taki piękny, bogactwo duszy nieprzemijające! W Warszawie byłam wieczorem na godzinkę, tłum ludzi przemieszczających się ciągle, klimat fajny, ale uciekliśmy szybko na swoją podpuszczańską wieś.
    Iwona, czasu Ci więcej życzę i do pracy i do odpoczynku, buziaki.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super...Serdecznie dziękuje za życzenia...Samych cudownych chwil w 2018 roku...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Podsumowanie roku...bardzo fajnie wyszło:) Nie musi być jak u gwiazd...ma być jak u siebie:)
    Tobie również życzę wszystkiego naj...w Nowym Roku:) "ja swojego sylwestra spędzałam w domu z mim M:) oraz młodszą córą, bo choroba nas aż od świąt opuścić nie chciała...ale co tam jutro będzie lepiej:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super...Serdecznie dziękuje za życzenia...Samych cudownych chwil w 2018 roku...Pozdrawiam pa...

    สล็อต ออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...