piątek, 22 kwietnia 2011

WESOŁEGO ALLELUJA !


U mnie w tym roku Święta inne niż wszystkie.
Po raz pierwszy od kilkunastu lat,
spędzimy je w domu.
Co roku jeździliśmy do teściów, w tym roku wyszło inaczej.
I całe szczęście,
bo moje plecy całkowicie odmówiły mi dzisiaj współpracy.
Leżę ... każdy ruch okupiony jest bólem :((
Cała przedświąteczna krzątanina poza mną.
Panowie muszą sobie radzić sami.
Przyznaje, że świetnie im idzie.

Chwalę się efektami zeszłorocznego,
rodzinnego zdobienia jajek.
W tym roku niestety...
z pisania woskiem i innych świątecznych atrakcji nici :(

Musicie mi również wybaczyć,
że nie odwiedzę Was przed Świętami 
z osobistymi życzeniami.

Wszystkim zaglądającym do mnie życzę
zdrowych,
radosnych, rodzinnych i pełnych spokoju 
Świąt Wielkanocnych!


Pięknej wiosennej aury na rodzinne spacery !


12 komentarzy:

  1. Ojej, na same święta ból pleców Cię dopadł :( Współczuję ogromnie.
    Ale Moja Droga, pomyśl, że i są tego plusy... Rodzinka dzielnie się uwija, nadskakują, dogadzają... ;)
    Dużo zdrówka Ci życzę, a przede wszystkim spokoju, wypoczynku i rodzinnej atmosfery, czyli WESOŁYCH ŚIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuje tego bólu i życzę, aby minął zaraz jak Panowie skończa krzątanie;)
    Zdrowych i wesołych dla Ciebie i Twoich Bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Cię wszyscy obskakują przez te święta , kuruj się bo zdrowie przecież najważniejsze.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Duzo duzo zdrowka!
    Radosnych Swiat.
    Uwielebiam te pisanki, u mnie w rodzinnym domu od zawsze takie sie tworzy na swieta, ja u siebie przynajmniej 2 robie, jak tradycja to tradycja :)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i spokojnych świąt, mimo wszystko, ci życzę. U nas też choróbsko, więc rozumiem co czujesz, ale panowie na pewno dadzą sobie radę z przygotowaniami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadzieji i miłości. Radosnych i wiosennych chwil w gronie najbliższych i przyjaciół oraz Wesołego Alleluja!!!życzy -Peninia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko kochana, Świąt w zdrowiu Ci zyczę, radosnych, ciepłych - no i gratuluję wspaniałych mężczyzn obok siebie - cieszcie się sobą w ten świąteczny czas :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana odpoczywaj i nic się nie przejmuj - chłopaki dadzą radę !
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej,Iwonko:-)
    Troche smutno mi,ze masz ten bol w pleckach...Kuruj sie i nie przepracowuj.Odpoczywaj,ile sie tylko da,bo Swieta to nie tylko taki czas,zeby sie 'natanczyc' przy gosciach i w kuchni.Na pewno stworzylas cudna atmosfere w domeczku-widzialam zalegly post.Bardzo przepraszam-nie komentowalam tym razem,ale wpadlam w moje koraliki z uszami:-)
    Masz jak zawsze-cudne zdjecia-sliczne pisanki i tulipanki:-)

    A ja Cie pozdrawiam cieplutko z przecudnego Skagen na pn.Danii,gdzie wypoczywam w pieknym slonku i nad dwoma morzami na raz:-)),bo w tym miejscu spotyka sie Morze POlnocne i Baltyckie.
    Zycze pogodnych,zdrowych i wesolych Swiat Wielkanocnych-Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Tobie Wesołych Świąt
    pozdrawiam - Dorota

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...