sobota, 11 maja 2013

Kolekcja wiosna lato 2013 :)

Tym razem trafiła się królisia modnisia ;)
i zostałam poproszona o uszycie
dodatkowych ubranek 
oraz pana królika do towarzystwa.
 
Muszę przyznać, że bawiłam się przy tym świetnie
i powstała kolekcja króliczej mody.
 
 
 
 
Biedny króliś musiał wcielać się raz w rolę modela 
a raz modelki.
Sesja zdjęciowa wyczerpała biedaka z kretesem.
 



Pozwoliłam sobie połączyć zdjęcia w pary
bo było ich całkiem sporo. 
Zapraszam już na wybieg;)
Oto propozycja na wiosenne i letnie spacery.





 Może bardziej romantycznie?




 Tu propozycja na sportowo do gry w piłkę, jazdy na rowerze,
czy zabawy w piasku na plaży;)




 A to propozycja stroju nocnego, 
bo w wyjściowych ciuchach spać przecież nie będą ;)




Ciekawe czy kolekcja spodoba się królisi modnisi?

7 komentarzy:

  1. Cudna kolekcja ubranek!!ale się króliczki będą stroić:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko super kolekcja a i modele niczego sobie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne!! Ja myślę, że królisia modnisia będzie zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i takie milusie poszyłaś ubranka. Uwielbiam takie i jestem zachwycona. W ogóle super post zrobiłaś i napisałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Armani, Lagerfeld i Chanel razem wzięci wymiękają;)))
    Prześliczne:) Nawet nie wiesz jak podziwiam Twoją umiejętność szycia. Ja mam tylko pomysły, z realizacją katastrofa;)
    Uściski i miłej niedzieli mimo deszczu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...