sobota, 28 września 2013

Urodzinowo

Uwaga dzisiaj bardzo słodko
i bardzo zdjęć dużo.

Pomyślałam, że dzień urodzin do dobra okazja 
aby pokazać z jakim wyzwaniem 
przyszło mi się zmierzyć.
Muszę się Wam najpierw do czegoś przyznać...
nigdy w życiu nie upiekłam tortu.
Różne inne ciasta a i owszem, ale nie tort.
U nas specjalistką w tej materii jest moja mama.
No prawdziwe pychotki potrafi wyczarować.
Nie upiekłam, ale dzisiaj w dniu urodzin,
wirtualnie częstuje słodkościami.
Wprawdzie cyferki nijak się mają do stanu faktycznego,
ale kto by tam kobiecie lata liczył ;)

Zdjęć dużo bo powodów do podania
czekoladowego tortu może być wiele.
A ponieważ jest to tort wielofunkcyjny ;)
serwować można go na różne sposoby.
To tylko kilka propozycji.

Z okazji wielkiego święta...



 i kolejnych wielkich urodzinowych okazji...




 Gdy gości mniej ciacho może być mniejsze.




A w kameralnym gronie wystarczy całkiem malutkie:)







 Na poważniejsze rocznice 
w razie potrzeby też się nada.




Serwować można w wersji bardziej dziewczęcej,
 gdy świętuje mała księżniczka.










A tu dostojny jubilat :)))



Zmykam i ja świętować mężuś czeka z pyszną kolacją :D

13 komentarzy:

  1. NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA URODZINOWE:)
    Tort wyśmienity... i mój ulubiony - czekoladowy:)) Super pomysł, szczególnie dla malucha, który do takiego tortu może się przytulić:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, fajne możliwości dekoracyjne i wielofunkcyjne! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra pomysł :) Fajny prezent i wiele możliwość zastosowania. Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki torcik to ja rozumiem - przynajmniej w biodra nie pójdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudny napatrzec sie nie moge:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłam do Ciebie z rewizytą i od razu się zachwyciłam tym co szyjesz :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny torcik ;)
    Wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita:))) Dla mnie tylko takie torty. Wyłącznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodyczy nigdy za dużo, w takim wydaniu przede wszystkim :) Torcik imponujący - super Iwonko!

    OdpowiedzUsuń
  10. BOSKI(E) wszystkie razem i z osobna :))))
    Kawał niezłej roboty :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale gigantyczny , dietetyczny i piękny tort ! No i jak fajnie można się nim rzucać :)
    Wszystkiego NAJ dla jubilata !

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, tworzy Pani bardzo fajne,oryginalnei inspirujace projekty. życzewszystkiego dobrego i duzo czasu na prace twórczą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...