poniedziałek, 9 grudnia 2013

Kolorowe Anioły



Są na świecie Anioły zielone;
 One patrzą na mnie ciekawie
i w pośpiechu płoszą motyle,
kiedy biegam boso po trawie.


Gdy za oknem wciąż pada i pada,
krople deszczu kapią jak łezki,
wtedy leci do mnie z pomocą
prosto z nieba - Anioł niebieski.

A gdy zasnę, Anioły
tańczą taniec wesoły
i na fletach grają do rana;
Moje prośby i smutki,
nawet pacierz za krótki
zostawiają przed tronem Pana.


Gdy na sercu mi ciężko i płaczę,
biały Anioł smutki rozumie
i otula swymi skrzydłami
i pociesza mnie tak, jak umie.


A wesołe Anioły różowe
kiedy piję sok malinowy,
wysyłają do mnie całuski,
sto pomysłów sypią do głowy.


Kiedy dziecko jest grzeczne od rana,
złoty Anioł - czy uwierzycie? -
złotym piórem dobre uczynki
zapisuje w białym zeszycie!


Kolorowe Anioły skrzydlate
prosto z nieba niosą nam dary,
bezszelestne i niewidzialne -
ale bez nich świat byłby szary...

                                                                      Beata Kołodziej


Ten wiersz zainspirował mnie do stworzenia kolekcji
kolorowych anielskich skrzydeł.
Myślę, że to jeszcze nie koniec ;)

A Wam jak się podobają?

7 komentarzy:

  1. są śliczne :) jeszcze nie zdążyłam napisać, że serducha z poprzedniego posta również mnie urzekły, a tu już coś nowego :) oj dzieje się u Ciebie :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te anielskie skrzydła. Najbardziej podobają mi się te ostatnie:)
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo się podobają:) Gratuluję pomysłu! Takie anielskie skrzydła to synonim poczucia bezpieczeństwa i zaopiekowania.
    Niech Ci nie zabraknie energii twórczej do samiutkich świąt:)
    Całusy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczarowaną masz maszynę :) Buziaki ślemy rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne, gratuluje pomyslow,pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń

  6. Padłam...
    Oglądam, oglądam i się napatrzeć nie mogę...
    CUDOWNE skrzydełka!!!!!
    Jestem zachwycona!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...