poniedziałek, 12 marca 2018

Test białej kury


Marcowa pogoda zawsze zmienną była,
ale w tym roku,
całkiem ekstremalne zwroty akcji zaliczyłam ostatnio.
Tydzień temu zapodawałam Wam zimowe widoki
i upajałam się narciarskim szaleństwem ;)
A w ten weekend 
wiosna zaszumiała mi w głowie na dobre.
No bo jak może być inaczej, 
gdy w ogrodzie dzieją się takie cuda.




No i tak jakoś samo poszło.
Najpierw otworzyłam wiosenny sezon ogrodowy.



A później sezon rowerowy również.
A co jak szaleć to szaleć :)





Żałuję tylko bardzo,
 bo pierwszej kawy w ogrodzie nie zdążyłam wypić 
:(
Bo wiecie jak to jest, jak to słonko przyświeci ?
Obok ogromnej radochy, pojawia się u mnie ogromna frustracja.
W słonecznych promieniach widać jak na dłoni
wszelkie moje niedociągnięcia w pracach domowych.
Nie da się ukryć, tak jakoś ostatnio wyszło, 
że ja tylko polem wiatrem a robota leży.
Zerknęłam jak sprawy się miały w zeszłym roku.
Okazuje się, że wcale nie lepiej.
TU możecie przypomnieć sobie,
 jakim wstydliwym sekretem dzieliłam się z Wami
ubiegłej wiosny.
Teraz gdy wnikliwie rozejrzałam się dookoła
okazało się o zgrozo...,
że zakurzona jestem po same uszy.
I znowu test białej rękawiczki nie dla mnie.
Ale test białej kury jak najbardziej ihihihi.
Choć jak widać na załączonych obrazkach 
w tym roku  pojawiły się nowe rasy kur :)














Zdjęć sporo, aby łatwiej było ocenić skalę problemu.
A swoją drogę przyznać muszę, 
że kurka, fotogeniczne bestie są :)

8 komentarzy:

  1. Kurki są, a gdzie jajka? Fakt, że kurki muszą być fotogeniczne, bo są pięknie zrobione, jak zawsze u Ciebie. Wiosna wcześniej do Ciebie przyszła, do nas zawitała dopiero w niedzielę.
    Cieplutko pozdrawiam i nie przesądza z pracami, jeszcze ma być zimno.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaja to dopiero będą, mam nadzieję 😂😂😂 A pogoda jak to w marcu wszystko się może zdarzyć, ale bratki wytrzymałe są i jakby co myślę, że dadzą radę :)

      Usuń
  2. Jej, już nawet pszczółka i biedronka załapały się do zdjęcia! Wiosna Panie Sierżancie! U nas póki co trafiła się mucha i kleszcz:(
    Kurki wspaniałe! Pięknie prezentują się na drabinie i na płotku, śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze oznaki wiosny, wspaniały widok:) Chociaż zapowiadają powrót zimy :( Kurki przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurki świetne. Dzisiaj i ja podglądałam pierwsze oznaki wiosny w ogrodzie. Kwiatki znalazłam :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam cię bardzo gorąco w ten zimny marcowe dzień fantastyczne zdjęcia a Szczególnie te gdzie Biedronka świetnie to wygląda A te kurki rewelacja już można powiedzieć że prawie świątecznie ha ha ha pozdrawiam cię bardzo serdecznie Przesyłam ogromny uśmiech i życzę przyjemnego czwartku


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze oznaki wiosny, wspaniały widok:) Chociaż zapowiadają powrót zimy :( Kurki przecudnej urody :)

    กำถั่ว

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...