poniedziałek, 20 grudnia 2010

Opierniczam się ;)

Pomyślicie, że coś mi się z głową porobiło.
Święta tuż tuż, a ja się opierniczam.
Już uspokajam... to wszystko szeroko zakrojona przenośnia.
Czas gonię tak jak wszyscy.
A opierniczanie to...
motyw przewodni moich tegorocznych świątecznych dekoracji.



Urzekły mnie te wszystkie bajkowe chatki, gwiazdki, reniferki...,
które podziwiałam na Waszych blogach.
Mam i ja "piernikowe" dekoracje.

Jako pierwszy powstał wianek.




Później przylecieli skrzydlaci anieli.



 




A na koniec "pierniki" rozgościły się na "choince"




Musicie wybaczyć, że zdjęcia delikatnie mówiąc, takie sobie.
Ale w tych ciemnościach nie udało mi się zrobić lepszych.

Zmykam do prac wszelakich, a później 
gorąca herbatka  i łóżeczko bo dopadło mnie jakieś przeziębienie.
Wyglądam jak Rudolf Czerwononosy.
Mam nadzieję, że zdążę się wykurować.

Dużo ciepełka Wam życzę.

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te Twoje pierniczne pierniki. Super są!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...piernikowo i uroczo Tu u Ciebie!!!...pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko, wszystko zachwycające, piękne, świateczne, perfekcyjne i dopracowane :) A te Anielinki w poście poniżej już zupełnie mną zawładnęły :) Wesołych Świąt życze Tobie i całej Twojej rodzinie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie się opierniczasz :))

    świetnie są te małe aniołki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieżle Ci wychodzi to "opierniczanie się". Śliczne dekoracje!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowicie u ciebie, śliczne dekoracje stworzyłaś. Zycze dalszej pozytywnej energii i szybkiego powroty do całkowitych sil.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne 'pierniczanne' dekoracje.
    A ja sie naprawde opierniczam:-)
    W Danii nie wyprawia sie tak hucznych Swiat,jak w PL-i cale szczescie,bo ja tych przygotowan 'az do padniecia' naprawde nie lubilam.
    -Pozdrawiam przedswiatecznie-HlinkaDK-

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinacje brązów, beży i bieli, to jest to, co lubię najbardziej. Dekoracje są piękne! :)
    Ivonno, życzę Ci dużo spokoju i radości w te najpiękniejsze dni w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Scarves Scarves
    Yes ah, next week we have the biggest Christmas is coming! Next year will be better this year,

    OdpowiedzUsuń
  10. super anioły rewelacyjna robota ,wszystkie twoje prace naprawdę są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  11. Wianek z piernikami jest przepiękny,bardzo mi się ta dekoracja podoba Iwonko, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Iwonko :) trochę po czasie ale wianuszek bardzo uroczy:) inne dekoracje zresztą też!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...