czwartek, 22 marca 2012

Chwalę się:)

Dzisiaj chwalić się będę, 
a dokładnie nie się... tylko zdolne ręce blogowych koleżanek.

Jakiś czas temu spotkało mnie wielkie szczęście
i wygrałam candy, które organizowała


Wygrałam ten superaśny przybornik - organizer.


Jest świetny, uszyty niezwykle starannie, 
ale jak mogłoby być inaczej skoro uszyła go Mistrzyni ze Świata łat,
która ze skrawków tkanin potrafi stworzyć prawdziwe cuda.
Kto nie widział jej prac musi to koniecznie nadrobić.
Joasiu jeszcze raz serdecznie dziękuję!

Kolejną mistrzynią szycia jest Ela.
Nie przez przypadek jej blog nazywa się
Ela to prawdziwa czarodziejka,
potrafi wyczarowywać same słodziaki.
Ja namówiłam ją na wymiankę.
Zakochałam się w lalach, które tworzy Ela.
I jedną zamówiłam na specjalną okazję ;)

Oto ona.


I jeszcze jej słodki uśmiech :)



Elunia była tak kochana, że obdarowała mnie 
dodatkowo aniołkiem luzakiem, który tak bardzo mi się podobał.

Luzak zamieszkał już w pokoju mojego osobistego Luzaka
i dobrze im razem ;)


Elu z całego serca dziękuję!

Co ja wysłałam w ramach wymianki 
możecie zobaczyć o TU 

Pozdrawiam serdecznie i do miłego:)

10 komentarzy:

  1. Przybornik faktycznie superaśny;) lale prześliczne;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymiankowe cuda......cudne:) No ale ten przybornik.......brak słów:)Boski jest:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny organizer na przydasię.
    Lala bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. Przybornik jest niesamowity ,zresztą jak wszystko ,co szyje Joanna :)
    Cieszę ,się ,że lale się Wam podobaja i że luzaczek tak sie zadomowił :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. FAJNIUTKIE STWORKI:)))DO PRZYTULANIA...A ORGANIZER SLICZNY:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie tak pięknie szyjące dziewczyny wpędzają mnie w kompleksy, ech.. Cudności dostałaś:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostrzyłam zęby na ten przybornik ;-) - cudny jest! Niech się w nim wszystko pomieści!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy. Szczęściara z Ciebie !!
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam mnóstwo pozytywnej , wiosennej energii:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wszystko, Joanny organizer perfekcyjny! Eli lale jak zaczarowane. Wszystko mi się podoba a Twój naszyjnik już widziałam u Eli i jest cudny!!
    Były już turkusy, fiolety - wszystkie WSPANIAŁE. Ciekawe jak na zieleń się zapatrujesz?
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...