wtorek, 20 sierpnia 2013

Kwieciście

 Czy czujecie, że wakacje mają się ku końcowi?
Ja niestety tak, ten uścisk w żołądku to jednoznaczny sygnał :(
A tyle jeszcze zostało do zrobienia.
Z tego wszystkiego nie wiem na czym się skupić.
Czy kończyć prace domowo ogrodowe, czy szyć, czy po prostu
wyłożyć się z książką i korzystać z ostatnich wolnych dni?
Co radzicie?

Zanim na coś się zdecyduję przedstawiam 
propozycję dziewczęcych dekoracji.
Tym razem kwieciście, nie różowo.







Te literki z dziurkami w środku były prawdziwym wyzwaniem.







 A taka podusia lalusia od dawna za mną chodziła.
Mistrzynią w ich tworzeniu jest cassia. wu






 I na koniec dwie poszeweczki.
Materiał inny, ale też kwiecisty:)



9 komentarzy:

  1. Piękne prace i te kwiatowe wzory - urzekły mnie :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyj! A jak się zmęczysz, to książka przed nos i wypoczywaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko cudne, ale litery - najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, cieszę się, że tu trafiłam. To prawdziwie zaczarowany zakątek. Zazdroszczę zdolności. Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Literki-szacun!!! Jestem pod wrażeniem:DDD
    Już tylko kilka dni wolnego więc po prostu leż bykiem na leżaczku lub sofie- jeśli potrafisz hehehe
    Dziubole:***

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też najbardziej podobają się literki, ale i podusie, i lala fajowa :)
    Korzystaj w dwójnasób, to Twoje ostatnie podrygi:(

    PS. Odpowiem na maila, ale musze jeszcze się czegoś wywiedzieć dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory:)) i te kwiaty ...

    a moje wakacje zaczną się za 3 tygodnie hihihihi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...