poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Słodkości

Popadało w sobotę i temperatura w końcu 
osiąga poziom pozwalający na funkcjonowanie.
Przystąpiłam więc do realizacji kolejnej części 
wakacyjnego planu roboczego.
Po malowaniu i sprzątaniu w chałupie 
czas na prace w ogrodzie :)
Cały dzień spędziłam dzisiaj ze szpadlem w dłoni.
Rękami i nogami ledwie ruszam po tym fitnessie  
a końca nie widać. 
Aby wiosną cieszyć oczy pięknem irysów
muszę o nie zadbać teraz, wyjścia nie ma, bo to ostatni dzwonek.

Ponieważ do maszyny ostatnio dotrzeć nie daję rady,
przygotowałam dzisiaj zdjęcia wcześniejszych szyjątek.
Wszystkie słodziutkie i różowiutkie :)

Balon w wersji chłopięcej pokazywałam TU
Dzisiaj wersja dziewczęca z  różowymi dodatkami.










Królisie ubrane w  słodko różowe sukienki.












A jak  by komuś było mało tych różowych słodkości
to jeszcze dorzucam serducha :)







Nie wiem jak Wy,
ja idę wypić herbatkę gorzką  hihihi.
 I zmykam rozprostować zbolałe kości,
bo jutro dalsza część prac ogrodowych.

12 komentarzy:

  1. Jakie cudeńka!!! O matko, nie wiem co najfajniejsze! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jak słodko u Ciebie!
    Balon - strzał w dziesiątkę, cudny jest!
    Króliki - uwielbiam całym sercem. W szczególności w tym zestawie kolorystycznym. Bomba!
    A serduszka to już dopełnienie tej słodkości ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowności !!! a balon z misiem mnie powalił !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności ;) królisie są urocze ;) a balon - rewelacja xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Same sliczności! Królisie i serduszka urocze! Balon genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry :)
    zazdroszczę Ci ogrodu... to moje największe marzenie...
    Króliczki słodkie :)

    pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, a ten balon- jeju, superowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zestawienie kolorystyczne a i pomysł przedni:)) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. a ten balon to już mistrzostwo świata:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super...bardzo mi się podoba Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace. Uwielbiam takie serducha z różyczkami :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...