piątek, 28 lipca 2017

Na deptaku

Wakacje to dobry czas 
aby zadać szyku na deptaku ;)
Wybierając się na plażę trzeba zabrać 
ze sobą mnóstwo potrzebnych rzeczy.
Przydatna jest wtedy pojemna torba plażowa,
która pomieści wszystko co niezbędne.





Na popołudniowy spacer na "Monciaku"
przyda się ciut mniejsza,
lecz równie szykowna torba ;)






A ponieważ mała kobietka
 nie może prezentować się gorzej niż mamusia
to potrzebna jest jeszcze jedna 
szykowna torba 
w odpowiednim rozmiarze :)





10 komentarzy:

  1. Świetne! Bardzo podoba mi się ta z rybkami.
    Zdolniacha!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fantastyczne torby! Ta z rybkami jest świetna (no bo rybki są świetne).Takie proste do uszycia a sprawiają, że torba staje się wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. no cudny zestaw pieknych toreb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna a pierwszą jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda ładna w swoim rodzaju . Rybki mnie zauroczyły przy pierwszej torbie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Czadowe torby. Ta pierwsza mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe torby, co jedna to ładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam o całkowitym zrozumieniu kobiet, mój mąż powinien Twój post przeczytać, nie wierzy mi kiedy mówię, że każda torebka służy innym potrzebom... :)
    Ta pierwsza najbardziej skradła mi serca, rybki są cudowne, uwielbiam jak coś przy czymś się "majta" :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam morskie klimaty :)
    Śliczne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...