wtorek, 11 października 2016

Chwalipięta ;)

W dzisiejszych czasach bez "autopromocji"
daleko się nie zajdzie.
Ja należę do pokolenia, któremu wpajano,
 że nie należy samemu się chwalić.
I przyznaję, nie przychodzi mi to łatwo.
Tym razem muszę,
 bo się uduszę z radości, po prostu ;)

Ale po kolei.
 Kilka lat temu, przypadkowo odkryłam 
blogowy świata twórczych kobiet. 
Każda moja wizyta w wirtualnym świecie 
była pełna zaskoczeń nad ich pomysłowością,
 wrażliwością i niezliczonymi talentami. 
Zamarzyło mi się 
dołączyć do tego, pełnego różnorakich pasji grona. 
Zaczynałam nieśmiało, 
bo galeria moich prac nie była bogata.
Nigdy nie miałam zwyczaju uwieczniać ich na zdjęciach. 
W tej chwili komputer pełen jest zdjęć.
Ich część można zobaczyć na blogu,
 który  jest swego rodzaju dziennikiem moich działań.
 Internet stał się dla mnie kopalnią inspiracji 
 i zmobilizował mnie do pracy. 
Po założeniu bloga moje działania twórcze nabrały rozpędu
 i do dziś nie mogę wyhamować ;)
 A pomysłów mam więcej niż czasu na ich realizację.
Potrafię zobaczyć misia, kota czy anioła w kawałku materiału
 lub w nienoszonym już swetrze.  
Tak mam, mówi się trudno ;)
Czy to trzeba leczyć? 
Jak myślicie?

A teraz uwaga, będę się chwalić.

Jestem twórczo zakręconą kobietą pełną pasji.
 :)))

Mam to na piśmie.
Raczej powinnam powiedzieć w czasopiśmie ;)



Ukazał się już listopadowy numer "Mojego Mieszkania", 
w którym czarno na białym jest napisane, 
że dołączyłam do Klubu Kobiet z Pasją.
:)))
 Z dumą umieszczam na blogu logo Klubu.


 Pyszna herbatka zrobiona.
Z wielką radością zasiadam do lektury.
Co i Wam gorąco polecam :)


14 komentarzy:

  1. Gratulacje, tez sie ciesze z Toba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję, jutro biegnę po MM, a dzisiaj cieszę się razem z Tobą.
    Buziaki.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, serdeczne gratulacje :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem:) Widziałam i serdecznie gratuluję !!!! Zasługujesz na to w pełni:)
    Pozdrawiam serdecznie:0

    OdpowiedzUsuń
  5. super! gratulacje! bo pozytywne osobowości i inspiracje trzeba promować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki ode mnie, masz się z czego cieszyć.
    Najważniejsze, że daje Ci to dodatkowego kopa :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam ciebie Kobieto z pasją, masz tyle energii, że nią możesz obdzielić kilka osób,gratuluję z całego serca.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wiadomość. :) Bardzo się cieszę, że prasa Cię doceniła. Twoje prace uwielbiam i mam nadzieję na "pogłębienie choroby". ;) I chwal się, chwal bo naprawdę jest czym.
    Gratuluję i z niecierpliwością czekam na realizację nowych pomysłów i wizji.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :-). Pozdrawiam i trochę tak jak Ty rozwijałam moje zainteresowania przy pomocy świata internetowego. Teraz i mi brak czasu na to wszystko co rodzi się w głowie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...